سایت لیژن

بایگانی

کیف دستی مردانه مدل H005

خرید کیف دستی مردانه مدل H005 


قیمت : 280000 تومان


برند : Miscellaneous


خرید پستی کیف دستی مردانه مدل H005 


قیمت کیف دستی مردانه مدل H005 



 


برای خرید و مشاهده جزئیات محصول در دیجی کالا کلیک نمایید.



کیف دستی مردانه مدل H005


 


معرفی کیف دستی

کیف‌دستی در قرن 16 میلادی تولیدشده است. کیف‌دستی برای آقایان کمک‌حال بسیار خوبی است و کمک می‌کند تا لوازم ضروری‌شان را راحت‌تر حمل کنند. بند این کیف کوتاه بوده و همان‌طور که از نام آن مشخص است باید در دست آن را بگیرید. کیف چرم دستی یکی از لوازم جانبی کاربردی و مفیدی است که تقریباً برای هر مردی کاربرد همیشگی دارد. این کیف در میان سایر کیف کاربردی‌تر است و با توجه به فضای کمی که اشغال می‌کند حمل‌ونقل راحت‌تری نیز دارد. از گذشته تا الآن شکل و شمایل کیف‌های مردانه و دستی تغییرات زیادی کرده است و در این بخش نیز کیف زیبا و جادار باکیفیتی را مشاهده می‌کنید.

کاربرد کیف دستی

 نمایشگاهی در آلمان کیف‌هایی از قرن 16 تا 21 میلادی را به نمایش گذاشته است. کیف رودوشی زنانه مدل B006 برای حمل وسایل روزانه شما که به آن احتیاج دارید مناسب است. شما می‌توانید لوازمی مانند لوازم‌آرایش، کیف پول، تلفن همراه، هدفون، عینک آفتابی، کلید خودکار و ... را درون آن قرار دهید و روزانه با خود بیرون یا محل کار ببرید. این کیف‌ سبک بوده و از چرم طبیعی ساخته شده است و سبکی کژوال دارد. به این معنی که در صورت دلخواه می‌توانید در مهمانی‌ها یا مجالس نیز از آن استفاده کنید. جنس این کیف که در این قسمت می‌بینید چرم طبیعی است که چرم نرم و انعطاف‌پذیر، بسیار کاربردی و کار راه‌انداز است. استفاده از یک کیف چرم رو دوشی و با طاهری زیبا بدون شک در زیبایی تیپ و خوش‌پوشی شما مؤثر است. بهتر است یادآوری کنیم که چرم طبیعی دوام و ماندگاری بالایی دارد و انعطاف‌پذیری خوب چرب همیشه کمک شما در زمان استفاده از کیف است و می‌توانید سالیان سال از آن به‌خوبی استفاده کنید. این کیف چرم زیبا و شیک است و با انتخاب و استفاده از آن حس خوبی را تجربه خواهید کرد. تمام محصولات چرمی مثل کیف چرم نیاز به نگهداری دارد و این کار از آسیب رسیدن به کیف شما جلوگیری کرده و از آن محافظت خواهد کرد. استفاده از مرطوب کننده‌ها و واکس چرم برای کیف چرم شما ضروری است و می‌توانند ماندگاری چرم را افزایش دهند. به یاد داشته باشید که زمانی که نمی‌خواهید از کیفتان استفاده کنید، همیشه داخل آن را پر نگه‌دارید.


 



 


برای خرید و مشاهده جزئیات محصول در دیجی کالا کلیک نمایید.



 


کیف‌دستی مردانه مدل H005 از چرم طبیعی بوده و دارای دو است. استفاده از این کیف برای استفاده روزانه و قرار دادن وسایل ضروری‌تان مانند گوشی، دسته‌کلید، چک و ... مناسب است. بند این کیف کوتاه است و بهتر است از آن برای دور مچ دستتان جهت حفاظت از کیف استفاده نمایید. استفاده از یک کیف چرم دستی زیبا بدون شک در زیبایی تیپ و خوش‌پوشی شما مؤثر است. بهتر است یادآوری کنیم که چرم طبیعی دوام و ماندگاری بالایی دارد و جنس این کیف همان‌طور که اشاره شد چرم طبیعی است که چرم نرم و انعطاف‌پذیر است. کیف‌دستی مردانه بسیار پرکاربرد است که به دلیل آنکه حمل آسانی دارد جزو محبوب‌ترین کیف‌ها نزد آقایان با هر سن و سالی است. از این کیف‌دستی برای مهمانی یا حتی محل کار نیز می‌توانید استفاده کنید و می‌تواند کاربردهای متعددی داشته باشد، به‌طور مثال کیف روزمره شما باشد یا به‌عنوان کیف محل کار مورداستفاده قرار گیرد.


 



تصاویر بیشتر


 



کیف دستی مردانه مدل H005
کیف دستی مردانه مدل H005
کیف دستی مردانه مدل H005


 


برای خرید و مشاهده جزئیات محصول در دیجی کالا کلیک نمایید.



کیف دستی مردانه مدل H005
کیف دستی مردانه مدل H005
کیف دستی مردانه مدل H005


 


 


خرید کیف دستی مردانه مدل H005 ارزان , کیف دستی مردانه مدل H005 با قیمت ارزان , خرید Miscellaneous ارزان , Miscellaneous با قیمت ارزان , خرید پستی کیف دستی مردانه مدل H005 ,خرید اینترنتی کیف دستی مردانه مدل H005, خرید کیف دستی مردانه مدل H005 با قیمت 280000 ,خرید کیف دستی مردانه مدل H005 فقط 280000 ,خرید Miscellaneous کیف دستی مردانه مدل H005 ,خرید Miscellaneous با قیمت 280000,kharid کیف دستی مردانه مدل H005, gheymat کیف دستی مردانه مدل H005  


عشق

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی